כאשר הנך חושב למכור את דירתך, אתה וודאי שוקל את האופציות השונות העומדות לרשותך אשר יאפשרו לך לעשות זאת נכון. ולמה זה כל כך חשוב ?
בל נשכח שהנך אדם אמוציונלי וסנטימנטלי. להבנתך ולהרגשתך אתה בטוח שבקלות תוכל למכור את דירתך כי היא מיוחדת ויפה לטעמך, אתה גם בטוח שיש ביקוש לאזור, ולדעתך יחטפו אותה מהר ותוכל להסתדר מצוין גם ללא עזרת המתווך ובכך לחסוך את עמלתו .
בל נשכח שאצל הלקוח הפגישה הראשונה היא הכי קובעת ! לא תהיה הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. כולנו מכירים את הפרסום החינמי באינטרנט, את יד 2 ואתרים דומים שהכי קל ונגיש לפרסם. ואם זה לא עובד לך, אז אולי מודעת מילים בעיתון שבקושי רואים אותה ואין לה שום אפקט.
אבל עצור רגע וחשוב… האם זה מספיק ?
למען האמת, וכך מגלים רבים שמתנסים במכירת דירתם כי העניין אינו פשוט כלל וכלל ולמה…?
- כי תהיו טרודים מאד ממתקשרים רבים על מנת לשאוב מכם מידע , כדי להעריך כמה הנכס שלהם שווה ולעשות כל מיני השוואות.
- כי תהיו טרודים מאד מקונים שמעוניינים לרכוש אבל לא מבינים פשרה מהי, ומתעקשים שתרדו למחיר שלהם, ובכל מקרה תמיד תאבדו לקוח פוטנציאלי ואת העסקה בכלל, כי אתם לא תחזרו אליו לעולם. (fxb)
- כי תהיו טרודים מאד מכאלה… ולא חסר מהם, שמשעמם להם והולכים לראות דירות ובין היתר את דירתכם, כאשר בפועל אין להם באמת את היכולת לרכוש את דירתכם ואפילו רחוק מכך. לדוגמא – מוכר שפרסם הרבה, הגיעו אליו המון קונים, ובזבז הרבה מאד זמן יקר על מנת להראות את הבית ואף פתח במסע שכנועים, ואף אחד לא קנה. הבית היה ממש כמו תחנה מרכזית וכולם כבר הכירו ומכירים אותו. מרוב סיפורים גם איבד הרבה מערכו. ולמה זה קרה ? כי למוכר אין יכולת וידע לסנן לקוחות ולזהות עסקה עם ה אחד שהוא הקונה האמיתי ! לכן גם נחל כישלון חרוץ.
- הנכם חייבים להיות מוטרדים מאד מפורצים אשר מתחזים לקונים, קובעים עמכם פגישה ומגיעים לדירתכם לראות ולפשפש, ואולי ביתכם היעד הבא שלהם. היו על זה כתבות ותחקירים חדשות לבקרים. (fxb)
- מניסיון העבר עם מוכרים ותיעוד מוקלט, התגלה כי כאשר הנך מפרסם את דירתך וקונים מתקשרים אליך, אז… בחודש הראשון הנך עונה בסבלנות, בחודש השני הנך עונה בעצבנות, ולאחר חודשיים הנך עונה כבר בגסות. לי כמתווך זה לא יקרה, כי זו העבודה שלי 24/7 ואני מחויב עפ"י הסטנדרטים של אמון נכסים להיות תמיד סבלני, מסביר פנים, חייכן , נעים הליכות, הגון וישר.
- פרסום – כאשר הנך מפרסם באינטרנט, יש לך מודעה אחת רק, ולי כמתווך במשרד א.מ.ו.ן נכסים יש 40 מודעות ועוד 40 מודעות במקומון, ועוד פרסום במבחר אתרים שונים בקטגוריות שונות ובמאגר מתווכים משתפי פעולה. הכי חשוב , כל המתווכים במשרד יחד עובדים על הנכס שלך. בחב' א.מ.ו.ן נכסים יש מערכת שמקפיצה את המודעה כל 3 שעות והנכס שלך תמיד בפרונט, להבדיל ממך שאולי עושה זאת בשבוע הראשון עד השני מקסימום, ולאחר כבר מתייאש.
- כמתווך בא.מ.ו.ן נכסים יש לי צוות רחב, את הטכנולוגיה והכלים לעבוד על שיווק אגרסיבי של הנכס. זאת לאחר שעשיתי ברור צרכים יסודי. בכך אני מייעל את התהליך כולו, וכמתווך מקצועי סיגלתי לעצמי את הכישרון להביא את הקונה האחד שהוא בטוח יקנה, וגם יהיה מוכן לשלם יותר!
לכן שיקלו ברצינות ובכובד ראש, כי אלו הבדלים רבים בינך כמוכר פרטי לבין מתווך שזה מקצועו, ואשר בסופו של יום ישתלמו בעיקר לך ובגדול !
מכאן ההבנה כי יש יתרון גדול למתווך בחברת א.מ.ו.ן נכסים לתת לך את השרות ההולם והמקצועי. (fxb)
לסיכום : כל מוכרי הדירות אוהבים מאד את דירתם ויש לכולם סנטימנטים ואמוציות. לכן אין אדם מטפל בענייניו (כמו שמנתח לא ינתח את בנו) אלא רק אדם זר, רציונלי, נטול סימפטיה ורגש ובמקרה דינן מתווך !